Bíbortámasz

Egészséget szeretnél a betegséged helyett, és mindezt gyógyszerek nélkül? Akkor a legjobb helyen jársz!

 Légzés

 

 

A velünk született, ösztönös mozgás, mely földi életünk folyamán elkísér bennünket, az a légzés. E mozgás nélkül, testünk nem élő.

 Testtartásunk legyen szimmetrikus, karjaink tartsuk pár cm-re a testtől. Már ez a tartás elősegíti a belső egyensúlyt és harmóniát. Szabályozza az ideg- és hormonrendszer működését.

Kilégzéskor nemcsak széndioxidot adunk le, hanem elhasznált energiát is.
Be-, és kilégzés után mindig tartsunk néhány másodperc szünetet a légzésben. Ezekben a szünetekben épülnek fel a belső erők. A légzés akkor jó, ha lassú, mély, ritmikus, folyamatos.

Ha lazítani, megnyugodni szeretnénk, akkor lassítsunk le, és mélyítsük el a kilégzésünket, majd nyújtsuk meg az utána következő szünetet.

Mindvégig a légzésre összpontosítsunk!

 

Amennyiben kérdésed van:

06-30/561-1383, vagy mari.bugya@lajt.hu

 

 

 


A belégzés utáni szünetben veszi fel a vér az oxigént, ami az agy, a sejtjeink, és így hangulatunk szempontjából is fontos.
A kilégzés utáni szünetben épülnek fel a finom belső energiák.
Mindig orron keresztül lélegezzünk!


Mélyen vesszük a levegőt, és érezzük, ahogy a has és a mellkas kitágul. 2-3 másodpercig visszatartjuk a levegőt, majd újra kilélegzünk, a hasfal tudatos behúzásával.
Várjuk meg a következő levegővétel késztetését, és mélyen lélegezzünk be.

 


Nézzünk néhány alapvető dolgot, melyek betartása sokat segíthet a légzéssel együtt végzett gyakorlatok hatásáért.





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 12
Heti: 38
Havi: 504
Össz.: 70 460

Látogatottság növelés
Oldal: Légzés
Bíbortámasz - © 2008 - 2017 - bibortamasz.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével a weboldalkészítés gyors! Itt kezdődik a saját weboldalkészítés!

Adatvédelmi Nyilatkozat

A HuPont.hu ingyen honlap látogatók száma jelen pillanatban:


▲   Itt: mudra gyakorlatok képekkel - Vatera.hu
X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »